ProIT: медіа для профі в IT
2 хв.

Платформа Synthesia, яка перетворює текст на згенеровані ШІ відео-аватари, збільшила вартість до $1 мільярда

author avatar ProIT NEWS

Цифрова медіа-платформа Synthesia, яка дозволяє користувачам створювати відео за допомогою ШІ, залучила 90 мільйонів доларів від інвесторів, включаючи американського гіганта процесорів Nvidia. Про це повідомляє CNBC.

Лондонська компанія зібрала гроші в раунді фінансування під керівництвом Accel, раннього інвестора в Facebook, Slack і Spotify. Nvidia виступила як стратегічний інвестор, вклавши суму грошей, яка не розголошується. Серед інших інвесторів – Kleiner Perkins, GV, FirstMark Capital і MMC.

Заснована в 2017 році дослідниками та підприємцями Віктором Ріпарбеллі, Матіасом Нісснером, Штеффеном Тьеррілдом і Лурдес Агапіто, Synthesia розробляє програмне забезпечення, яке дозволяє людям створювати власні цифрові аватари для проведення корпоративних презентацій, навчальних відео або навіть компліментів колегам понад 120 різними мовами.

Його кінцева мета — усунути камери, мікрофони, акторів, тривале редагування та інші витрати з процесу створення професійного відео. Для цього Synthesia створила анімовані аватари, які виглядають і звучать як люди, але генеруються ШІ. Аватари засновані на реальних акторах, які говорять перед зеленим екраном.

«Продуктивність можна підвищити, оскільки ви зменшуєте витрати на створення відео до вартості створення PowerPoint», — сказав CNBC Філіп Боттері з Accel, провідний інвестор у Synthesia Series C, додавши, що споживачі поширили використання відео на такі платформи, як YouTube, Netflix і TikTok.
«Відео — набагато кращий спосіб передачі знань. Коли ми думаємо про потенціал компанії та оцінку, ми думаємо про те, що вона може повернути, [і] у випадку Synthesia ми лише дряпаємо поверхню».

Synthesia — це форма генеративного ШІ, подібна до ChatGPT OpenAI. Але компанія каже, що роками працює над власним генеративним ШІ, і хоча ChatGPT, можливо, лише нещодавно з’явився в громадській свідомості, генеративний ШІ сам по собі не є новою технологією.

Synthesia не розголошує показники своїх продажів чи доходів, хоча каже, що «послідовно досягає тризначного зростання». На сьогоднішній день на платформі створено понад 12 мільйонів відео. За даними компанії, кількість користувачів Synthesia зросла на 456% за рік.

Synthesia планує збільшити інвестиції у свою технологію, приділяючи особливу увагу розвитку своїх досліджень ШІ та тому, щоб аватари Synthesia могли виконувати більше завдань.

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.